Als medewerker Backoffice en Assistent Hypotheken ben ik meestal de eerste persoon met wie een (toekomstige) klant contact heeft als het gaat om hypotheken en alles wat daarmee te maken heeft.
En over dat eerste contact wil ik graag iets vertellen.
Het team van VDBR staat er om bekend “laagdrempelig” te zijn. En dat is best belangrijk. Want bij een eerste contact merk ik dat het voor sommige mensen spannend is om een afspraak te maken. Zeker bij “starters”; mensen die voor het eerst in hun leven een eigen woning gaan kopen en hiervoor een hypotheek nodig hebben. Er wordt ook wel wat verwacht van deze starter, want ik vraag het hemd van hun lijf met alle documenten die aangeleverd dienen te worden voor een goed advies!
Dat is ook de reden dat wij een eerste afspraak het liefst bij ons op kantoor laten plaatsvinden. De communicatie tussen klant en adviseur verloopt beter bij een persoonlijk contact. En een wederzijdse “ klik” is belangrijk op het moment dat we samen met de klant een hypotheek-traject ingaan. Je dient elkaar te kunnen vertrouwen als het gaat om de financiële situatie van de klant. Wij nemen dat erg serieus!
De eventuele volgende contact momenten kunnen middels een video-call, telefonisch of uiteraard gewoon weer bij ons op kantoor; de koffie staat klaar! En soms, heel soms, is mijn (kantoor) hond Joep ook aanwezig; altijd in voor een knuffel mocht je dat leuk vinden. En ben je niet zo’n honden liefhebber dan blijft hij op gepaste afstand. Tot ziens bij VDBR!